długopis reklamowy z grawerem

Długopisy reklamowe to popularny gadżet promocyjny wykorzystywany przez firmy z przeróżnych branż. Dlaczego tak wiele przedsiębiorstw decyduje się na spersonalizowane długopisy?

Produkty piśmiennicze, w tym długopisy, to estetyczne i zarazem praktyczne gadżety reklamowe, które w subtelny sposób zwiększają rozpoznawalność marki. Dlatego są tak chętnie wykorzystywane do skutecznego marketingu przez firmy, które dbają o swój wizerunek.

Zalety długopisów z metalu

Według badania przeprowadzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych klienci najbardziej cenią sobie gadżety reklamowe, które są funkcjonalne i jednocześnie wyróżniają się wysoką jakością i estetyką wykonania. Nie dziwi więc fakt, że metalowe długopisy reklamowe to jedne z najpopularniejszych produktów wykorzystywanych do promocji firmy. Mimo rozwoju technologii korzystanie z długopisów w pracy i na co dzień w wielu przypadkach jest wciąż niezastąpione. Długopis, dzięki swoim niewielkim rozmiarom zmieści się w każdej torbie i można go nosić zawsze przy sobie. W porównaniu z innymi praktycznymi gadżetami, takimi jak pendive’y czy powerbanki długopisy reklamowe są znacznie tańsze, nie nadwyrężą więc zbytnio budżetu firmy. Kolejną zaletą długopisów metalowych jest ich trwałość i odporność na uszkodzenia.

Konsumenci nie lubią nachalnej promocji, np. w formie wyskakujących okienek na stronach internetowych. Takie działania mogą skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów do wyboru produktów danej marki. Długopisy z nadrukiem to z kolei tradycyjny i skuteczny sposób na promocję. Gadżety te sprawią, że ich użytkownik na co dzień będzie mieć do czynienia z nazwą bądź logo firmy, co wpływa zwiększanie świadomości marki w nienachalny, subtelny sposób.

metalowy długopis reklamowy

Długopisy ze znakowaniem – metody

Na rynku działa wielu producentów długopisów reklamowych, którzy oferują ich personalizację. Do znakowania i personalizowania długopisów metalowych wykorzystuje się kilka metod. Najpopularniejsze i zarazem najskuteczniejsze z nich to: tampodruk, sitodruk i grawer laserowy. Tampodruk umożliwia nanoszenie wzoru na nieregularne i nierówne powierzchnie za pomocą specjalnego, silikonowego stempla. Jego zaletą jest możliwość personalizacji dużej ilości długopisów w bardzo krótkim czasie. Sprawdzi się więc w sytuacji, gdy trzeba zamówić gadżety reklamowe na zbliżające się targi czy konferencję. Ta metoda druku pozwala na dokładne odwzorowanie nawet niewielkich elementów oryginalnego projektu.

Sitodruk sprawdzi się wtedy, kiedy firma chce zamówić długopisy reklamowe z jednobarwnym nadrukiem. Druk sitowy charakteryzuje się wysoką trwałością i jakością wykonania.

Firmy, którym zależy na jak najwyższej trwałości nadruku na długopisach metalowych powinny zdecydować się na grawerowanie laserowe. Wzory powstałe przy pomocy tej metody nie niszczą się pod wpływem ścierania czy innych uszkodzeń. Długopisy z grawerem są bardzo eleganckie, przez co są najczęściej wybierane przez przedsiębiorstwa, które chcą podkreślić swój profesjonalizm. Dodatkową zaletą grawerowania laserowego jest możliwość naniesienia nawet najbardziej skomplikowanych wzorów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here