Contact Center – obsługa studentów

0
378

Obsługa studentów niestacjonarnych i studiów stacjonarnych nie jest prostym zadaniem. W dziekanacie znajduje się sporo studentów, których należy obsługiwać. Poniższy artykuł pokaże, jak można to zrobić w nowoczesny sposób. 

Obsługa administracyjna studentów – na czym polega?

Dziekanat to miejsce związane z obsługą administracyjną. Klientem tego miejsca są studenci, kandydaci, absolwenci, dziekani czy pracownicy naukowi i dydaktyczni. Jednak obsługa studentów wygląda inaczej niż obsługa w instytucjach handlowych. To w jaki sposób zostaną rozwiązane sprawy studenckie, będzie sprawiało jak student postrzega daną uczelnię. Z reguły to niezadowoleni klienci zostawiają opinie. Student musi wyjść z dziekanatu z przeświadczeniem, że został potraktowany w odpowiedni sposób. Pracownik obsługi studentów musi wykazać się pozytywnym nastawieniem, empatią oraz cierpliwością. Dodatkowo studentom muszą zostać przekazane informacje w odpowiedni sposób.

Sprawne rozwiązania dla szkół wyższych

Call Center dla szkół wyższych warto wybrać z kilku powodów. Po pierwsze Contact Center Daktela zapewnia dobre oraz szybkie wsparcie dla studentów. Pozwala studentom na komunikację za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak telefon czy e-mail. Komunikacja wielokanałowa  pozwala uzyskać studentom odpowiedzi na ich pytania oraz efektywnie rozwiązać problemy.

Drugim powodem, dlaczego warto zainwestować w obsługę studentów jest zwiększenie efektywności zarządzania. Aplikacja Contact Centre pozwala na pomoc w obsłudze przy różnych działaniach, rekrutacji, kwestiach finansowych czy zapisami na zajęcia. Dzięki temu pracownicy mają więcej czasu na inne działania.

Trzecim powodem obsługi studentów w ten sposób jest poprawa wizerunku uczelni przez zapewnienie wysokiej jakości obsługi. Studenci są wtedy bardziej zadowoleni i dają pozytywne oceny dla uczelni. Te powody wskazują, że Call Center jest jak najbardziej potrzebne studentom.

Zalety tego rozwiązania

Obsługa studentów dużej uczelni nie jest prosta, jeszcze wtedy gdy jest wiele wydziałów. Contact center pozwala na wielokanałowość. Kolejnym wielkim atutem tego rozwiązania jest optymalizacja kosztów. System CRM to także personalizacja, która umożliwia rozwiązywanie potrzeb indywidualnie. Przygotowanie odpowiednich wiadomości dla studentów i dbanie o relacje z nimi jest również wyjątkowo ważne. Studia stacjonarne i studia niestacjonarne powinno dać się rozdzielić, tak by wszystko było łatwiejsze. System daje też możliwość prostego skalowania rozwiązań wraz ze wzrostem studentów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here